سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

وزارت آموزش و پرورش

اداره كل آموزش و پروش اصفهان

آموزش و پرورش برخوار

سوالات و گرامر زبان

'مدرسه راهنمايي نوايي

ضمن خدمت فرهنگيان

سامانه هوشمند پيام كوتاه

بسيج سرجوب

بانك ملي

تست دایره‌ی لغات زبان انگلیسی

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۸۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ

http://www.computeran.com

Test Your English Vocabulary

تست دایره‌ی لغات زبان انگلیسی

برای وسیع‌تر کردن دایره‌ی لغات زبان انگلیسی هیچ راهی بهتر از یادگرفتن کلمات جدید از روی تصاویر آن‌ها نیست. این مجموعه شامل سه کتاب بصورت پی دی اف می باشد که می توانید آنها را از لینک های زیر بدست آورید.

Test Your English Vocabulary 1 - Elementary

Test Your English Vocabulary 2 - Intermediate

Test Your English Vocabulary 3 - Intermediate

۸۶/۰۱/۳۱
محمد داوری دولت آبادی

نظرات  (۶)

سلام .خیلی وبلاگ خوبی داری .من هم طرفدارشم . اگر خواستی اسم وبلاگم رو تو پیوندات بذار و به من هم بگو تا من هم همین کار رو بکنم .خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی منتظر نظراتت هستم .خدانگهدار
www.ardalanandelectronic.blogfa.com
ممنونم بابت لینک...
لینک شما را هم به خاطر مطالب جالب در پیوند هام قرار دادم...
من نتونستم این کتاب ها رو دانلود کنم...می شه خواهش کنم چک کنید..که لینک ها درست هستند یا نه..ممنون
اگر دوست داشتید می توانید لینک باکس را هم قرار بدین یا به صورت لینک و یا به صورت کد...بعد وبلاگ شما در این لینک باکس ثبت خواهد شد...موفق باشید
اگر ممکنه مدرک تحصیلی خودتان را هم به من اصلاع بدین تا در کنار لینک شما ثبت کنم
اشتباه شد اطلاع بدهید.
۱۳ مهر ۸۹ ، ۱۸:۳۶ بهروز سیفی
از وبلاگ شما زیاد استفاده میکنم وبلاگ خوبی دارید لطفا روش دانلود rapid share را برایم ایمیل کنید با تشکر.
با تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی