سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

وزارت آموزش و پرورش

اداره كل آموزش و پروش اصفهان

آموزش و پرورش برخوار

سوالات و گرامر زبان

'مدرسه راهنمايي نوايي

ضمن خدمت فرهنگيان

سامانه هوشمند پيام كوتاه

بسيج سرجوب

بانك ملي

For Download

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۸۶، ۰۹:۲۱ ق.ظ

Hi

It's not bad to try to download these below files in PDF format.

10 most powerful women of the world

ENTERTAINMENT (1)

ENTERTAINMENT (2)

ENTERTAINMENT (3)

۸۶/۰۶/۲۵
محمد داوری دولت آبادی

نظرات  (۷)

۰۶ مهر ۸۶ ، ۰۵:۵۴ علیرضا میزانیان
با سلام و آرزوی موفقیت

کتاب های کمک درسی رایگان

(راهنمایی و دبیرستان و پیش دانشگاهی)

http://mizanian.blogfa.com
۰۹ مهر ۸۶ ، ۲۱:۱۱ نوروزی علی اکبر
سلام جناب اقای داوری
من همکار شما هستم از یکی از شهرستان های اراک.واقعا دست شما درد نکنه و خسته نباشید. می خواستم اجازه بگیرم از مطالبتون توی وبلاگم استفاده کنم . منتظرم
سلام
برای شما ارزوی موفقیت میکنم
سلام
اگه میخوای وبلاگ پهلوون امیررضا خادمو ببینی برو به آدرس:
/http://amirrezakhadem.blogfa.com
خیلی جالب ، صمیمی ، منحصربفرد و خوندنیه . حتماً لینکش کن یا تو وبلاگت معرفیش کن.
۰۵ آبان ۸۶ ، ۱۱:۴۱ پروانه نصیری
جناب من نمی تونم از این لینک ها فایل دریافت کنم. راه های مختلف رو امتحان می کنم ؛ هر بار نهایتاً می گه no file given یا همچین چیزی ... اگه امکان داره یه توضیحی هم بدین که چه طوری باید با این سایتی که بهش لینک دادین برخورد کنیم که دست از خساست اش برداره ... ممنون
۱۰ آبان ۸۶ ، ۱۹:۰۶ عماد داوری
سلام استاد عزیز چطورین شناختید می گم یه سری بزن اگه می خوای لینک کن منم لینک کردم دستت درد نکنه متشکرم
سلام من عاشق زبان انگلیسیم واسه همینم از وبتون خیلی خیلی خوشم اومد خواستم اگه موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم. موافقید؟
بهم خبر بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی