سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

وزارت آموزش و پرورش

اداره كل آموزش و پروش اصفهان

آموزش و پرورش برخوار

سوالات و گرامر زبان

'مدرسه راهنمايي نوايي

ضمن خدمت فرهنگيان

سامانه هوشمند پيام كوتاه

بسيج سرجوب

بانك ملي

زبان پیش دانشگاهی

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ
۸۷/۰۲/۲۷
محمد داوری دولت آبادی

نظرات  (۹)

۲۷ ارديبهشت ۸۷ ، ۱۰:۱۴ ستاره (سالهای بلند من بی تو)
سلام

اسم من ستاره س و مدیر وبلاگ سالهای بلند بی تو

این آدرس وبلاگمه http://sanfuni.blogfa.com

من و وبلاگم تو نظر سنجی ماهیانه نایت اسکین شرکت کردیم من میتونم از شما خواهش کنم به اون نظر سنجی برید و به من رای بدین و خوشحالم کنید

برای رفتن به اون نظر سنجی کافیه که قسمت وب سایت کامنت من رو کلیک کنید چون من تو قسمت وب سایت آدرس اون رو براتون گذاشتم

من فقط تا ساعت دوازده جمعه شب وقت دارم

من رو به خاطر درخواستم ببخشین

خدانگهدار

۲۸ ارديبهشت ۸۷ ، ۰۹:۱۷ حبیب الماسیان
همکار عزیز و ارجمند با تقدیم سلام. تا کنون بارها به وبلاگ شما مراجعه کرده ام و در همان مراحل نخست با کسب اجازه از شما مطالبی را درج کرده و لینک شما را نیز در وبلاگ قرار داده ام. واقعا وبلاگ شما آموزنده و دسته بندی شده است و متمرکز کار کرده اید . بنده هم وبلاگ کوچکی دارم خوشحال می شوم تبادل لینک بفرمایید. با آرزوی موفقیت
سلام دوست عزیز وبلاگ خوب وجالبی دارید بهتون تبریک می گم
اگر با تبادل لینک موافقی ابتدا وبلاگ من را بانام عکس دختران ایرونی لینک کن سپس من را خبر کن تا شما را لینک کنم
www.bia2dvb.mihanblog.com
در ضمن اینکار باعث می شه که دوتا وبلاگ آمارش بر بالا چون تجربه ی خوبی داشتم از 100 به 1000 تا بوده
موفق باشید
سلام
قواعد زبان 1و2 دبیرستان را می خواستم
سلام و تشکر از زحمات شما
موفق باشید
عالی
سلامی از لقمان حکیم
۱۴ خرداد ۸۷ ، ۰۷:۵۴ حبیب الماسیان
جناب اقای داوری عرض سلام دارم. با تشکر از اینکه به ما هم سری زدید و وبلاگ بنده را در لیست لینک ها قرار دادید. همیشه به شما سرخواهم زد .
3

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی