سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

وزارت آموزش و پرورش

اداره كل آموزش و پروش اصفهان

آموزش و پرورش برخوار

سوالات و گرامر زبان

'مدرسه راهنمايي نوايي

ضمن خدمت فرهنگيان

سامانه هوشمند پيام كوتاه

بسيج سرجوب

بانك ملي

زبان 2 پایانی دبیرستان بزرگسالان

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۸۸، ۰۷:۰۱ ب.ظ

حروف جا افتاده کلمات زیر را بنویسید.

1. The puz_le is too hard for me.

2. Cars can go very fast on hi_hways.

3. There are many ma_ _ines in the factory.

4. Yesterday I went to the se_side.

5. Something has s_ared the horse.

6. He req_ires peace.

فایل دانلود

۸۸/۰۳/۰۲
محمد داوری دولت آبادی

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز
وبلاگ جذاب و مفیدی دارید
منتظرتون هستم که به کلبه زبان من هم سرکی بزنید
نظر یادت نره
بای
۱۱ خرداد ۸۸ ، ۰۲:۴۸ سید سهیل مهرزاد
بلند آسمانم آرزوست

تور استثنائی پرواز با هلی کوپتر

برای شما که عاشق تورهای مهیج و جذاب هستید

تهران – شمال – تهران


اگر دوست دارید پرواز از فراز سلسله جبال
البرز ، جنگل ، دریا ی شمال و مناظر کاملا بکر
و دیدنی را تجربه

کنید به ما بپیوندید.

برای اولین بار این امکان را برای آن دسته از
عزیزانی که قصد سفر به نمک آبرود ویا کلاردشت
با هلی کوپتر

دارند را فراهم کرده ایم .

سفری کاملا مهیج ، با شکوه ، زیبا و به یاد
ماندنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دیگر فعالیتهای ما، با شماره های
77621490-021
و
77621491-021
تماس حاصل فرمایید
باسلام...
وبلاگ جالبی است ودارای بار علمی زیاد .من از این اطلاعات وقواعد به نحو احسنت استفاده می کنم.
اگر به شعروداستان علاقه دارید یه سر به بلاگ من بزنید من یه نویسنده جوانم.
متشکرم
منتظر نظرات شما هستم....
درود به تو و خسته نباشی
به امید موفقیتهای بیشتر
سلام مبارک باد این ایام بر شما و تمامی دوستان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی