سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

وزارت آموزش و پرورش

اداره كل آموزش و پروش اصفهان

آموزش و پرورش برخوار

سوالات و گرامر زبان

'مدرسه راهنمايي نوايي

ضمن خدمت فرهنگيان

سامانه هوشمند پيام كوتاه

بسيج سرجوب

بانك ملي

یادگیری واژه ها با نرم افزار Vocaboly

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۲۹ ب.ظ

بنام خدا

سلام

Vocaboly  نرم افزاری است کم حجم و  پرتابل (بدون نیاز به نصب) برای یادگیری واژگان.

ویژگی مهم آن دارا بودن بیش از 12 هزار واژه در زمینه SAT, TOEFL, GRE, GMAT, VOA Special English است. از دیگر امکانات این نرم افزار یادگیری لغات با استفاده از شیوه های گوناگون و جالب است که به کاربر این امکان را می دهد تا در محیطی شاداب لغات را بخاطر بسپارد.

۸۹/۰۳/۱۳
محمد داوری دولت آبادی

نظرات  (۹)

سلام
با مطلب "انشای انگلیسی (Essay for Toefl)" بروزم
منتظر نظرات شما هستم
پسورد فعال سازی؟
ممنون از این لینک خوبی که شیر کردید هنوز نصب اش نکردم. امیدوارم همونی باشه که مدتهاست دنبالش دارم می گردم.

با تشکر از وبلاگ خوبت
محسن
سلام
من کار کردن با این برنامه رو بلد نیستم ای کاش یه توضیحی درموردش می دادین تازه فایل رجیستریشم که نذاشتین
سلام
بابا دمت گرم حال کردم
من معلم انگلیسی پایه یک هستم
خیلی از این نرم افزار خوشم اومد
اجرت با حضرت صاحب الزمان)ع(
مجددا تشکر
خداحافظ
سلام علیکم جزاکم الله خیر خداوند شمارا عوض بدهد
سلام علیکم جزاکم الله خیر امیدوارم سربلند و کامیاب باشید
من دانش آموزم ولی عجب برنامه ای بود خیلی عالیه
پاداشت باخدا
مجددا تشکر
خداحافظ
۰۳ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۹ مهدی نعمتی
سلام وبت قشنگ و عالیه . به ما هم سر بزن . لطفا مارا هم لینک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی