سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

سوالات و گرامر زبان انگلیسی

ویژه دانش آموزان ، دبیران و علاقمندان به فراگیری زبان اتگلیسی

وزارت آموزش و پرورش

اداره كل آموزش و پروش اصفهان

آموزش و پرورش برخوار

سوالات و گرامر زبان

'مدرسه راهنمايي نوايي

ضمن خدمت فرهنگيان

سامانه هوشمند پيام كوتاه

بسيج سرجوب

بانك ملي

دیکشنری Lingoes 2.8.0

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۱۷ ب.ظ

Lingoes 2.8.0

دیکشنری رایگان

نرم‌افزار Lingoes دیکشنری رایگان، ساده، سبک و البته قدرتمند می باشد که جایگزین مناسبی برای بابیلون به حساب می آید. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است، در اینجا به جای باز شدن صفحه‌ اصلی نرم‌افزار کادری برای شما نمایش داده می‌شود که اطلاعات مختصری را راجع به کلمه انتخاب شده برای شما فراهم می‌کند و در صورت نیاز می‌توانید با رجوع به نرم‌افزار اصلی اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

لینک دانلود

دانلود واژه نامه ها

۹۰/۰۷/۲۷
محمد داوری دولت آبادی

نظرات  (۱۵)

۰۱ آبان ۹۰ ، ۲۱:۰۳ ضیا’الدین مرادی
سلام جناب آقای داوری من با اجازه تون آدرس شما رو توی وبلاگم لینک کردم آخه موضوعات با هم مرتبطن امیدوارم شماهم این آدرس رو لینک کنین.با تشکر
با عرض سلام
از شما دعوت می کنم از وبلاگ آموزشی " شما می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید " بازدید بفرمایید.
هدف ما آموزش زبان انگلیسی به علاقمندانی است که نمی دانند چگونه باید آن را یاد بگیرند.
با توجه به پر ببیننده بودن وبلاگتان اگر تمایل داشتید این وبلاگ را حتی شده برای مدتی کوتاه لینک کنید تا
علاقمندان یادگیری زبان با آن آشنا شوند. موفق باشید
http://makemoreprogress.blogfa.com/
درود
وبلاگ خیلی جالبی دارین، در نوع خودش اولین وبلاگی با محتوای درس های مدارس هیت که میبینم این قدر منظم کار میکنه...
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم، اگر شما هم موافقید منو با اسم «دهکده زبان» لینک کنید و خبرم کنید تا شما رو لینک کنم...

با عرض سلام
از شما دعوت می شود از وبلاگ " شما می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید"
بازدید بفرمایید.
موفق باشید.
۰۶ دی ۹۰ ، ۲۲:۴۷ دوست‌دار طبیعت
سلام
ممنون از فرهگ لغت و همچنین همه ی نمونه سؤالاتی که گذاشته اید.
با جستجوی نمونه سؤالات وارد وبلاگ شما شما شدم و از آن بسیار استفاده کردم.
موفق باشید
سلام علیکم
خیلی ممنون از وبلاگ پر محتوای شما. واقعا عالیه
من میخواستم reading های اول ذبرستانو به طور صوتی پیدا کنم
چه طور میتونم این کارو بکنم؟؟؟؟؟
سلام دوست عزیز.
وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید.
ما هم تو زمینه آموزش زبان انگلیسی کار میکنیم و دانشجوهای این رشته هستیم و وبلاگ دانشجویی داریم.
خوشحال میشیم با شما تبادل لینک داشته باشیم.
بی زحمت مارو با اسم "دانشجویان آموزش زبان انگلیسی - تربیت معلم رشت " لینک کنید به ما هم خبر بدین که شما رو لینک کنیم.
خیلی ممنون.
سلام

بسیار وبلاگ جالبی داری.

مثل وبلاگ شما که در رابطه با انگلیسی باشه در اینترنت خیلی کمه ولی اگر هم باشه مثل وبلاگ شما کامل نیست

یا علی
hi
your blog is really useful for Persian speakers is it for all Persian people or just for Iranian if you would like add our web site to your blog?
اقای داوری معلم عزیزم سلام
من شش سال پیش دانش اموز شما بودم الان دیگه دانشگاهم اما گرامر زبان خیلی مشکل دارم لطفا یه راهنمایی کنین ....یه کتاب خوب بهم معرفی کنین
من تو خیابون که میبینمتون که نمیتونم با هاتون صحبت کنم اما خوشحالم از اینکه به وبلاگتون تو اینترنت برخوردم و تونستم با هاتون صحبت کنم
اقای داوری ادرس وبلاگم رو گذاشتم اگه میشه بیاین اونجا کتابرو بهم معرفی کنین
متشکرم و خوشحال.....خدانگهدارتون باشه
سلام .لطفا به وبلاگ بنده سر بزنید و آن را لینک کنید . من هم وبلاگ شما را لینک کرده ام .به امید موفقیت تمامی دانش آموزان.
سلام وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم .
اگه میشه منو با اسم علم روز لینک کنین .......
من شمارو با چه نامی لینک کنم ؟
با عرض سلام وتبریک سال نو

سایت علمی و زیبای شما باشماره1006 در قسمت D2(سایتهای زبان انگلیسی2)

در بزرگترین کلوپ سایتهای زبان انگلیسی لینک شد و شاید شماره لینک شما بعدا

تغییر کند و شما نیز میتوانید بنده را با نام "آموزش زبان از دبستان تا دانشگاه "

لینک کنید. ضمنا در این وبلاگ تقریبا بیشتر وبلاگهای فعال و حتی غیر فعال مدرسان

و دبیران و مترجمان زبان لینک شده است و شما که به زبان انگلیسی علاقه دارید

اگر وبلاگی به جز سایتهای خارجی( original ) در این وبلاگ لینک نشده یا وبلاگی

باز نمیشود حتما با نظر ارزشمند خود به اطلاع بنده برسانید.

متشکر و ممنون از لطف شما.

www.nasyn.ir

یا www.nasyn.blogfa.com
باعرض سلام خدمت شما جناب آقای داوری وبلاگ جالب ومفیدی است از زحمات شما سپاسگزاریم.
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی